A jó óriásplakát 5 ismérve

Bár az online hirdetések egyre nagyobb szerepet kapnak egy médiamixben, az offline megjelenések között továbbra is kiemelkedő helyet foglal el az óriásplakát. Méretével, lokális elhelyezésével jól behatárolható a célközönség, így márka építésben, szolgáltatás reklámozásában kihagyhatatlan eszköz.

Első lépésként fontos, hogy meghatározd a célközönségedet, megismerd a versenytársakat. Ezután keress egy céget, aki a legoptimálisabb helyeket kiválasztja a kampányhoz, és a kihelyezésre kerülő plakátokat is legyártja.

A kreatív tartalma, üzenete, képi elemei a célközönség elérésében szinte a legfontosabb a jól kiválasztott helyszín mellett.
Ahhoz, hogy a hirdetésed kitűnjön a magas médiazajból, az alábbi tippeket érdemes megfogadni.

1. Story

A kreatív egy képpel elmesélt történet legyen a márkádról, termékedről, szolgáltatásodról.
Az írásos kommunikáció megjelenése előtt rajzolt képekben történt az információcsere
(lsd. barlangrajzok), így kódolva vagyunk egy történet megjegyzésére, a későbbiek során a felidézésére.

2. Humor

Amennyiben a termék vagy a szolgáltatás jellege megengedi a humort, használd ezt az eszközt. Ha mosolyra készteti a plakátod tartalma, mondanivalója az embereket, könnyebben megjegyzik. A pozitív üzenet érzelmeket vált ki, emlékezni fognak rád!

3. Felhívás

Fontos, hogy ne csak bemutatsd a márkát, hanem ösztönözd cselekvésre a befogadót.
Legyen az üzenetben egy egyszerű, egyértelmű felhívás, ami instrukciót ad. Pl: Kövesd FB oldalunkat! vagy További információt weboldalunkon találsz.

4. Színek

A színek figyelem felhívásra, érzelem kiváltásra alkalmasak, ezért körültekintően bánjunk vele. Mindig figyelj oda, hogy a színek kiegészítsék egymást, ne legyenek túl erősek és a szöveg mindig jól kivehető legyen.

5. Üzenet

Mindig ügyelj arra, hogy rövid, egyszerű szavakat használj, ami könnyen megérthető.
A képi és szöveges üzenet akkor jó, ha 3-5 mp alatt el lehet olvasni, meg lehet érteni

A közterületen mindig nagy a reklámzaj, ezért fontos, hogy kitűnj a plakátoddal. Legyen merész, egyéni, de ez ne menjen a márka rovására. Készüljön olyan kreatív, amiről beszélnek az emberek!

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Google kép

Hozzászólhat a Google felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Kapcsolódás: %s

%d blogger ezt szereti: